SAKSAK-SINAGOL: Topic Ideas

Search

Topic Ideas

Posted by Meh | 9:10 AM | | 0 comments »

Hi everyone!

Nia na sad ko aning pagmata nako sa buntag, naa dayon mosulod na ideas para topic diri sa akong blog. Hahay, usahay makahuna-huna ko na basin magmahay na si Lord sa ako kay una nakong gahuna-hunaon unsay akong i-post karon adlawa sa akong mga blogs.

Pero before I get up from bed, I make sure to say a little prayer then start my day. Di ba it’s nice to start your day like that no matter what religion you have. I believe there is really SOMEONE up there greater than all creatures.

Prrrrt! Nikalit lang ug serious ang topic. HEHEHE.

Anyway, ganito ako, ewan ko sa inyo mga readers kung pareho tayo, pag may naisip akong idea, kailangan ko talagang gawin agad o hindi kaya isusulat ko sa scratch na nasa bedside table ko, o di ba? Para hindi ko makalimutan.

Good day!!!

Bookmark and Share

0 comments

Post a Comment